Odzież damska na jesień

Odzież damska na jesień 2015

Jesienią tego roku znów do łask wrócą w pierwszej kolejności ciepłe kardigany rozpinane, które skutecznie od wielu lat wypierają z rynku tradycyjne, zakładane przez głowę swetry. W ogóle, ciekawe jest to, jak branża, również Polska, reaguje na słowo kardigan – jeszcze nie dawno wielu ludzi reagowało na nie dość alergicznie, a dziś już kardigan stał się niemalże synonimem swetra. Coraz popularniejsze są również rozwleczone kardigany oversize. Ta moda raczej ma się już ku końcowi i liczę na to, że już w przyszłym sezonie pożegnamy raz na zawsze tego typu kreacje – szczupła laska, taka jak ja wygląda w nich grubo i gdy dziś chce kupić seksowny sweterek mam z tym ogromny problem.

Jesień bywa bardzo droga – elegancki płaszcz na wagę złota

Mało dziewczyn zdaje sobie sprawę z tego, że jesień to chyba modowo najdroższa pora roku. Bo czy któraś z Was próbowała kupić kiedyś jesienny, elegancki płaszczyk? Z reguły są cienkie, można je nosić stosunkowo krótko, a cenowo nie ustępują zimowym kreacjom. To samo tyczy się kurtek jesiennych, dlatego ja zawsze staram się tak wcelować z zakupem abym mogła z niego korzystać i jesienią i wiosną. Tylko w ten sposób jestem w stanie pozwolić sobie na zadowalającą mnie ilość rzeczy 🙂

Dodaj komentarz