Wspominki z wizyty zakupowej w Kaliszu.

Kalisz to jedyne najstarsze miasto w Polsce, pełne inspiracji,wyjątkowych miejsc i oczywiście niewiarygodnie pięknych dam. Od dłuższego czasu, z jednego powodu, zaczęłam się głęboko interesować tym miejscowością.Co to za powód, zapytacie? Moja dobra przyjaciółka która od przeszło 3 miesięcy mieszka w Kaliszu – na złamanie karku szukała sukienki na ślub swojej znajomej.Jako wspaniała, koleżanka, chętnie okazałam jej swoją pomoc w doborze i kupieniu przepięknej sukienki na wesele, a także przy okazji, pomyślałam aby zakupić parę ciuchów dla siebie.
Każdemu wiadome jest, jak mnóstwo kobiet ma problem z wybraniem odpowiedniego ubrania, a co dopiero jeśli chodzi o sukienkę na weselę. Dla przypomnienia wymienię parę fundamentalnych zasad jakimi powinno się kierować wybierając naszą kreacje. Pierwszą rzeczą jaką powinno się wziąć pod uwagę jest nasza wygoda, sukienka nie może być za obcisła, mamy się przecież w niej bawić calutkie wesele. Doskonały ciuch na potańcówkę powinien podkreślać naszą figurę oraz nasze „walory”. Wiele zależy też od pory roku i miejscu w którym odbywa się impreza. Pamiętajmy także o prawidłowym doborze kolorystycznym – dla mnie najlepsze są takie kolory jak: zielony,czerwony,czerwony!
Wrócimy do dalszej części opowieści . Kiedy dotarłam w końcu do Kalisza, od razu zaczął się szał zakupu! Miasto to miło mnie zaskoczyło, ponieważ posiada dużą ilość salonów handlowych w których można znaleźć zniewalające kompozycje odzieżowe! Po odwiedzaniu dwóch lub trzech galerii, natrafiliśmy w końcu na unikat (znalazłam ich stronę online – zerknijcie sami Sukienki i Kalisz ). W sklepie tym jest ogromny paleta odzieży kobiecej, a już w szczególności sukienek takich jakie pragnęłyśmy. Po próbce paru dostrzeżonych przez nas ciuszków, wreszcie znalazłyśmy ten doskonały dla mojej przyjaciółki. Sukienka leżała na niej wprost przepięknie – fantastycznie uwydatniała jej piękną sylwetkę. Powracając do domu koleżanki wpadliśmy jeszcze po drodze na znakomite ciasto do cukierni – to było doskonałe zakończenie wspaniałego dnia! Dla mnie Kalisz jest fantastyczny!
Na koniec zamieszczam fotki tej sukienki które znalazłam w sklepie internetowym, i foty kilku ciuchów które zakupiłam na tej wyprawie. Na pewno zdobędę jeszcze kilka ubrań z tego sklepu (teraz już będą zakupy online), a także opowiem o nich przede wszystkim dla was – moich kochanych obserwatorów.

Foto sukieneczki koleżanki:

sukienka-z-obnizona-talia-i-falbanka (1)

Dodaj komentarz